Satisfacerea clientului este acum batalia in care afacerile, din toate domeniile, isi stabilesc suprematia, succesul.
Satisfacerea clientului este un concept ce pare sa nu fie perfect inteles de toti cei care conduc o afacere si tocmai de aceea, incercam sa oferim o scurta si cuprinzatoare definitie, pentru a pleca in identificarea celor 5 pasi pentru cresterea notorietatii restaurantului tau, de la o baza comuna. Astfel, satisfactia clientului sau mai bine spus gradul de satisfactie a acestuia este data de suma interactiunilor pe care acesta le are cu restaurantul. De la maniera si timpul in care poate face o rezervare, maniera in care este intampinat in restaurant, timpii de asteptare inaintea primirii preparatelor comandate, modalitatea in care este servit, calitatea preparatelor, timpii de asteptare pentru plata notei si primirea restului/bonului.
Fiind obisnuiti sa primeasca ceea ce doresc, unde doresc, cum doresc, cat doresc si atunci cand doresc, standardele clientilor sunt foarte ridicate, iar aspectul care face acum diferenta, este personalizarea, iar cum fiecare client se poate transforma in doar cateva secunde in cea mai buna agentie de publicitate pentru restaurantul tau – prin postarile pe retelele de socializare, prin comentarii si imagini ce ajung cu viteza uimitoare pana in celalalt capat al lumii, este foarte important sa te asiguri ca toti clientii tai parasesc restaurantul cu un grad de stisfactie ce atinge cote maxime.
Iata ce trebuie sa faci pentru un succes garantat:
Pregatiti mereu sa te sprijinim in atingerea succesului, gata sa iti punem la dispozitie solutii optime pentru dotarea si profesionalizarea restaurantului tau, magazinul nostru online de echipamente HoReCa – lancom.ro iti sta la dispozitie cu o gama bogata de echipamente bucatarie, echipamente servire si multe altele, menite sa iti faciliteze accesul spre succes.
Cod produs: YD-723-1-C
PRP: 128.70 €
Fara TVA